Facebook

Twitter

Instagram

Google plus

Pinterest

Bausch Lomb Top
st medica

Home / Zdrava ishrana / 4 „Biti zdrav“ rezolucije za Novu godinu – dijeta nije neophodna

4 „Biti zdrav“ rezolucije za Novu godinu – dijeta nije neophodna

Zdrava ishrana
Nameštaj | Zdrava ishrana | 4 „Biti zdrav“ rezolucije za Novu godinu – dijeta nije neophodna
4 „Biti zdrav“ rezolucije za Novu godinu – dijeta nije neophodna

4 „Biti zdrav“ rezolucije za Novu godinu – dijeta nije neophodna

Svake godine, milioni ljudi krenu u Novu godinu sa rezolucijom da smršaju, i svake godine, milioni njih odustanu i pre nego što stignu do cilja. Često je razlog to što ljudi pokušavaju da unesu previše promena odjednom. Viđamo mnoge koji pokušavaju da promene svoj kompletan stil života bukvalno preko noći - kad sat otkuca ponoć 1. januara, svaki aspekt njihove normalne svakodnevne rutine se transformiše. Stavljaju su se na novi strog raspored u ishrani, kupuju potpuno novu hranu i bacaju staru, idu od apsolutnog nevežbanja do šest planiranih treninga nedeljno i izbegavaju svu svoju omiljenu hranu. Nije ni čudo da je većina ovih rezolucija osuđena na propast; ovaj dramatičan preokret je potpuno neodrživ.

Mnogo bolji pristup je usvajanje zdravih navika na koje treba da gledate kao na vežbe izgradnje veština; najbolje je da počnete polako i sa rešavanjem po jednog novog izazova u jednom trenutku. Umesto da se fokusirate na krajnji cilj (gubitak viška kilograma, za većinu ljudi), koncentrišite se na učenje veština koje će Vam omogućiti da stignete tamo. Kada savladate jedan cilj, pređite na sledeći. Postepenim pravljenjem promena, vi ćete stvoriti bolje i zdravije navike svakodnevne rutine. Šta više, taj proces neće biti ni izbliza tako ogroman i stresan.

Da bismo vam pomogli da idete u pravom smeru, nudimo vam nekoliko početnih ciljeva kojima dramatično možete poboljšati svoju ishranu i zdravlje uopšte. Izaberite onaj koji se odnosi na vas i neka to bude vaš zadatak za januar. Kada budite sigurni da ste savladali ovaj izazov, pređite na drugi.

1. Pripremajte zdrave ručkove i večere kod kuće od nedelje do četvrtka

Kada kuvate kod kuće lakše je bolje se hraniti jer imate potpunu kontrolu nad onim što se služi i kako je napravljeno. Sviđa nam se ovaj cilj jer vam ostavlja određenu fleksibilnost da jedete napolju vikendom, ili odete na ručak sa svojim kolegama u petak (naravno, možete da izmenite dane u nedelji da odgovaraju vašem ličnom rasporedu). Pazite da uključite čiste proteine i dosta povrća za svaki obrok.

2. Zamenite grickalice pravom hranom

Reč užina ima tendenciju da bude sinonim za zapakovanu hranu, koja obično ima mnogo više šećera, soli, i nezdrave masti nego neprerađene ili minimalno prerađene hrane. Umesto da grickate kolačiće, krekere, perece, i čokoladice uzmite alternative kao što su komad voća, šačice oraha, jogurt, povrće. Ove grickalice su hranljive i zdravije od većine upakovanih grickalica.

3. Neka povrće bude glavni prioritet u 2017.

Jednostavan početni cilj je da se doda najmanje 1 šolja povrća za ručak i 2 šolje za večeru. Za ručak dopunite svoj uobičajeni sendvič, supu ili salatu sa šoljom bebe šargarepe ili trakama paprike. Za večeru, gomila povrća dinstana na na pari. Neke od omiljenih varijanti su proprženi spanać, pečeni karfiol, pečeni krompir, i bareni brokoli ili boranija.

4. Napravite zdravije pravilo za vašu najmanje zdravu naviku

Razmislite koje navike u ishrani vam prave najveću štetu (i dodaju višak kalorija). Da li je to jedenje kasno noću, alkohol, vaše dnevne posete kafićima, velike porcije za večeru, raskošni obroci u restoranu, ili slabost prema slatkišima? Sada, napravite plan za rešenje po tom pitanju. Ako volite dezert, možda bi vaš plan moglo biti sveže voće sa šlagom šest dana u nedelji, a poslastica sedmog dana. Ako vam peciva i kafe dodaju stotine kalorija dnevno, promenite rutinu obranim mlekom i bananom. Prepoznavanje vaše najgore navike u ishrani, imaće značajan uticaj na vašu celokupnu ishranu, a uzrokuje minimalan prekid rutine.

Kontaktirajte nas putem društvenih mreža

Korisni linkovi

Health
Health | Uređenje doma | Nameštaj
best health
best health | Uređenje doma | Nameštaj
mens health
mens health | Uređenje doma | Nameštaj
natural pharmacy
natural pharmacy | Uređenje doma | Nameštaj
womens health
womens health | Uređenje doma | Nameštaj
naturals health
naturals health | Uređenje doma | Nameštaj
pharmacy times
pharmacy times | Uređenje doma | Nameštaj
prevention
prevention | Uređenje doma | Nameštaj
shape
shape | Uređenje doma | Nameštaj
total health
total health | Uređenje doma | Nameštaj